Vraag _&_ Antwoord

Vraag & Antwoord

Heeft u vragen?

In deze FAQ geven wij hieronder antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet bij staan. Neem dan alstublieft contact met ons op via het contactformulier.

Ja, in principe betaald u per afspraak. Maar wellicht zijn er in uw situatie bijzondere omstandigheden om hiervan af te wijken. Neem dan alstublieft contact met ons op via het contactformulier.

Wij nemen contact met u op en sturen een link naar een webformulier, zodat u alle relevante gegevens aan ons kunt doorgeven. Daarna doen wij de verdere setup (inrichting en instellingen) van de software. U krijgt vervolgens de inlog gegevens en URL’s en kunt daarna aan de slag.

Ja, dat kan. Neem dan alstublieft contact met ons op via het contactformulier. Beschrijf daarin uw situatie waarvoor u een offerte wilt, of bel ons.

Ja, dat kan. De Online Agenda & Planning kan los gebruikt worden van Het Kassa & Salonsysteem. U kunt ervoor kiezen om uw klanten via de online APP afspraken te laten maken, maar dat hoeft niet. Aan u de keus.

Alle afspraken die klanten met de APP hebben gemaakt worden direct in de agenda getoond. Dubbele afspraken zijn niet mogelijk. U en uw klanten boeken in dezelfde agenda.

De APP werkt op elk apparaat met een gangbare browser. Dus PC, iMac, smartphone, tablet. Op basis van: Windows, IOS, OSX, Android, Unix, Linux. Met als browser: Internet Explorer, Edge, Chrome, Safari, Firefox, Opera.

Nee. Feitelijk kan de software gebruikt worden voor alle bedrijven of ZZP-ers die werken met afspraken voor behandelingen of diensten, die uitgevoerd worden door één of meerdere medewerkers. En/of waarbij resources zoals apparaten gebruikt worden.

PLAN4U Agenda op scherm - FAQ

Toch nog vragen?

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan alstublieft de moeite om contact met ons op te nemen. Dat kan telefonisch of via het contactformulier.