Medewerker: Hoe voeg ik een nieuwe medewerker toe aan de agenda?
Toevoegen nieuwe medewerker agenda
- Login als beheerder in plansoft.
- klik op het menu “Agenda” en kies voor “Medewerkers”
- Klik op het icoon om een medewerker toe te voegen.
- Vul de naam in van de medewerker
- Vink “Publiek” uit wanneer de medewerker niet zichtbaar moet zijn in de PLAN4U APP
(medewerker is niet zichtbaar als voorkeur medewerker)
- Vink “Actief” aan om de nieuwe medewerker actief te maken.
- Klik op het tabblad “Beschikbaarheid”
- Voeg de werktijden toe aan de medewerker.
Toevoegen / Wijzigen werktijden medewerker
- Klik op het tabblad “Deelproducten”
- Voeg de deelproducten/deelbehandelingen toe aan de medewerker. (Deelproducten kunnen ook via de producten/deelbehandelingen worden toegekend)